MOBILITAT GTG

CARLES GÓMEZ

Des del 8 al 15 de maig a bedekovcina ( nord de Croacia) i del 28 de maig al 4 de juny a cavnic ( nord de romania) 6 i 5 alumnes del centre respectivament amb 2 profes per mobilitat han participat a les 2 ÚLTIMES mobilitats del projecte "guide the guide" relacionat amb visites mes dinàmiques a museus i poblacions per a  públic juvenil.

A Croacia es feren visites al museu etnogràfic de Pregrada i al Castell de trakosjan. A més, l'alumnat va fer parades culturals a Zagreb i Budapest i el tour local a bedekovcina.

Pel que fa a ROMANIA es visitaren el museu etnogràfiic de maramures i el de la mineria de Cavnic, localitat també recorreguda en la guia. També el monestir de barsana i el famós "cementeri feliç". Parada obligatoria foren la ciutat de Cluj napoca i la frontera amb Ucraïna.
Gran experiència acadèmica, cultural i vital inobliidable ja tant per alumnes com a profes.