II Trobada d’Ukelele i Cor.

El passat 24 de febrer a l’auditori de Paiporta va tenir lloc la II Trobada d’Ukelele i cor.

En aquesta trobada participen  l’Institut de La Vall d’Alba de Castelló i l’Institut La Sènia de Paiporta, organitzada pels departaments de música d’ambdós IES.

Aquest projecte rep el nom TU KÉ? Que fa referència a Trobada Ukelele i l’interrogant amb forma de cor dona nom a l’última paraula del projecte que és Cor. Aquest any els components portaven una samarreta de la trobada  amb un logo. Aquest dibuix va ser escollit a l’IES Vall d’Alba. Durant la primera avaluació es va organitzar un concurs per veure quin seria el  dibuix que aniria imprès a la samarreta. La guanyadora va ser Lucía Garcia de 4t d’ESO. Com que l’alumna forma part d’aquest projecte  va ser obsequiada amb un detall.

El concert va començar amb la mítica cançó de John Lennon i Yoko Ono “Imagine”, una cançó que amb els anys s’ha convertit en un himne de pau. Prosseguiren amb una cançó  que des del seien ens convidava a moure’ns ,inevitablement, a ritme de reggae, “ Three little birds” de Bob Marley. Del reggae passarem al rock, i com no podia ser d’altra manera començà a sonar “Crazy little thing called love” de Queen.

Les altres cançons que varen interpretar foren  “ 20 de abril” de Celtas Cortos, “ No puedo vivir sint ti” de los Ronaldos, “Can’t help falling in love” d’Elvis Presley. Finalment, tancaren el concert amb la cançó de Txarango i Jarabe de Palo “ Mil ocells”.

A més, vàrem poder conèixer la localitat de Vall d’Alba i el seu IES gràcies a un vídeo  que ens deixava entreveure els encants d’aquest poble de Castelló.

Un espectacle que ens va fer gaudir a tots. Enhorabona pel treball que hi ha darrere, per les hores de dedicació, l’esforç i les ganes que heu posat cadascun de vosaltres des de la primera nota fins a l’última.  A nosaltres, com ha espectadors, ens heu trasmés alegria, satisfació per la feina ben feta i moltes ganes per fer d’aquest projecte un Èxit.