Visita a l’IVAM

L’alumnat de tercer d’ESO i PMAR, han visitat durant els dijous d’octubre, una instal·lació: “un exercici de violència” de Guillermo Ros, en el institut Valencià d’Art Modern.

En aquesta visita l’alumnat ha participat activament amb la presència d’una guia que ha proposat l’activitat d’una manera reflexiva i dinàmica, mitjançant jocs, com si participarem dins d’un videojocs. On l’alumnat ha pogut descobrir totes les coses ocultes que formen part de l’experiència artística de l’autor. D’aquesta manera s’ha intentat que l’alumnat participe activament en el coneixement del seu llegat artístic i contribuir així a la seua formació d’una mena més enriquidora i global, fent us d’un context més funcional que va més enllà de l’aula.