CUSTÒDIA ESCOLAR DE PLATGES

Aquesta vegada hem hagut de cuidar l’ecosistema de les nostres platges, més en conret els sistemes dunars de la platja del Port de Sagunt. Junt a SEO/Birdlife, l’alumnat de 6è ha repoblat les dunes plantant dos tipus de plantes comuns en aquestes, fet que afavoreix la conservació de les mateixes. A més, també hem netejat les dunes de residus per concienciar-nos de la brossa que pot produir l’ésser humà a la natura. Aquestes dos activitats afavoreixen la protecció de les dunes, barreres naturals que ens protegeixen i cuiden l’hàbitat del corriol camanegre, un au que anida en aquests ecosistemes i que actualment està en perill. L’activitat no s’acaba ací, ja que el programa encara inclou sessions en les quals l’alumnat seguirà treballant per millorar aquest ecosistema i fer un món millor. Us deixem un xicotet video amb el recull de les millors imatges.