VIATGE A l’ESCOLA DE VELA

L’alumnat de 5é de primària hem estat dos dies a l’escola de la mar a Benicàssim. Durant aquests dos dies hem aprés conceptes bàsics de navegació, hem conviscut amb els nostres companys i companyes, guanyant a més un plus d’autonomia personal i hem gaudit de l’experiència de practicar activitats en la mar i gaudir d’elles al mateix temps.

El primer dia vam eixir a navegar amb el vaixell de vela i vam fer padel surf, tant amb les taules xicotetes com amb la taula gegant. Va ser super divertit. A més, després del berenar vam tornar a la platja per a divertir-nos amb activitats en l’arena.

Durant el segon dia, vam tornar a navegar, aquesta vegada amb mes coneixement sobre vocabulari marítim i de navegació. A més practicàrem kayak i remaàrem tots junts amb el vaixell gran de rems.