INFORMACIÓ-ORGANITZACIÓ MENJADOR I EXTRAESCOLARS CURS 22/23

Estimades famílies, els facilitem a continuació el calendari aproximat, per a realitzar les inscripcions tant de menjador com d’extraescolars per al curs 22/23.

INSCRIPCIONS MENJADOR SETEMBRE (els mesos de juny i setembre no contemplen l’oferta d’extraescolars)

• Sol·licituds disponibles en Consergeria i web del centre
  • Lliurament:
    • En Consergeria o correu electrònic del centre, 46017559@edu.gva.es (signatura electrònica o escanejada)
    • Fins al 6 de juliol de 2022. (Fora de termini, no es garantirà la plaça, podent entrar en llista d’espera)

SERVEI “ESCOLA MATINERA”

• Sol·licitud
  • Gestionada per l’AMPA, la sol·licitud inclou la possibilitat d’inscriure’s a les activitats extraescolars de pagament que proposa l’empresa col·laboradora, que siguen del seu interés.

RESERVA DE PLACES MENJADOR I/O EXTRAESCOLARS GRATUÏTES OCTUBRE -MAIG

• Les tutories repartiran les sol·licituds, amb totes les opcions que ofereix la jornada contínua, la primera setmana de classe al setembre.
    • SENSE MENJADOR NI EXTRAESCOLARS (Eixida a les 14h)
    • NOMÉS MENJADOR (Eixida a les 15:30h)
    • MENJADOR I EXTRAESCOLARS (eixida 16.15 0 17:00H)
    • NOMÉS EXTRAESCOLARS
      • Eixida a les 14h
      • Entrada a les 15.30 i Eixida a les 17h
    • LA COMBINACIÓ DE QUALSEVOL DE LES ANTERIORS Al llarg de la SETMANA.
    1. A les tutories
    2. Fins al 15 de setembre de 2022. (Fora de termini, no es garantirà la plaça, podent entrar en llista d’espera)

INSCRIPCIÓ MENJADOR OCTUBRE -MAIG

• Les sol·licituds seran repartides per les tutories a partir del 15 de setembre