ETWINNING: AVALUACIÓ DEL PROJECTE

En finalitzar el projecte demanem als nostres alumnes i alumnes que avaluaren els resultats per tres vies diferents. La primera, suggerida per la mestra de Grècia, Aikaterina Velosioutou, calia explicar en una sóla paraula el nostre viatge musical (A journey with a lot of rhythm) dins del projecte Etwinning. Per a això utilitzem l’eina digital Answergarden, en la qual la paraula més utilitzada per cadascun dels alumnes i alumnes es fa més gran. Ací podeu veure el resultat.

La segona via ha sigut a través d’un formulari de google suggerit per la mestra d’Itàlia, Olga Zagorovskaia, on explicàvem quines activitats ens havien agradat més.

La tercera, realitzant un vídeo explicant el que més ens ha agradat del projecte, suggerit per la mestra d’España Rut Aniorte: