COMENCEM LA TEMPORADA 2025-2026 D’HORT ESCOLAR
L’alumnat de 3r curs d’Educació Primària del CEIP Ausiàs March ha participat en una activitat a l’hort escolar del centre. Durant la jornada, els xiquets i xiquetes han après sobre el cultiu de diferents hortalisses de temporada, la importància de cuidar el medi ambient i el valor del treball en equip. El projecte de l’hort escolar forma part del Projecte Educatiu del col·legi i busca fomentar hàbits sostenibles i saludables entre l’alumnat. Clica el vídeo per veure les imatges.
APRENEM A L’HORT
Hem començat a fer diferents tasques per tal d’adequar l’hort i deixar-lo en condicions ideals per a que l’alumnat puga treballar la terra. Sílvia és l’encarregada de promocionar l’hort i ensenyar al nostre alumnat les tasques que es fan, les plantes que van a conéixer, el manteniment que necessiten, les ferramentes que utilitzaran i altres aspectes relacionats amb este espai tan característic de la nostra escola. Esperem que la collita siga bona!

TREBALL A L’HORT
L’alumnat del nostre centre treballa a l’hort escolar amb l’objectiu de conéixer les diferents tasques que s’han de dur a terme en este espai de la nostra escola. Al vídeo podem evidenciar algunes de les activitats que es fan.

