Lema del curs 2.023-2.024

EXHIBICIÓ GUIES CANINS POLICIA NACIONAL

CARNESTOLTES 2.024

consignas-1-1

Enguany al febrer ha arribat la setmana més divertida i eixelebrada de tot l’any, ha sigut la setmana de Carnestoltes!

CELEBRACIÓ DEL DIA DE LA PAZ I LA NO VIOLÈNCIA: 30 DE GENER

Creació del “Jardí de la Pau i l’Amistat” que representa la relació entre l’alumnat. Les relacions interpersonals han de cuidar-se de la mateixa manera que les flors d’una jardí.

Projecte d’Alimentació Saludable i Sostenible

En el curs escolar 2023-24 hem començat un nou projecte d’innovació denominat:

“PROGRAMA D’ALIMENTACIÓ SALUDABLE I SOSTENIBLE “

És un programa per a centres educatius de la Comunitat Valenciana.

El nostre col·legi ha sigut seleccionat i posa en marxa este projecte subvencionat per Unió Europea dirigit a educar i millorar els hàbits alimentaris del nostre alumnat dins dels patrons de la dieta mediterrània, associada a productes de proximitat i de temporada, respectuosa amb el medi ambient.

Diàriament s’oferirà un esmorzar saludable compost per fruita (diàriament) i altres aliments saludables (fruita seca, productes lactis…) de manera setmanal.

Tots els productes procedixen d’empreses xicotetes, comerç pròxim, amb productes de la Comunitat Valenciana. A més, els productes no porten sucres ni edulcorants afegits, són ecològics en un 15% i són frescos 100%.

A més, l’alumnat rebrà TALLERS d’alimentació saludable impartits per una dietista professional.

Es pretén sensibilitzar la comunitat educativa en la importància de transitar cap a una dieta saludable i respectuosa amb l’entorn que permeta impulsar sistemes alimentaris que garantixen un desenvolupament sostenible i respectuós amb la salut de les persones i del planeta.

Igual que eduquem els nostres xiquets i xiquetes en valors com el respecte, la igualtat o la solidaritat, per què no fem el mateix amb el menjar? Cal prendre consciència de la importància d’educar el paladar dels xiquets i xiquetes per a inculcar-los bons hàbits alimentaris i que mengen sa, variat i saludable.

L’alimentació és un procés que ens acompanya al llarg de la nostra vida, obtenim nutrients que ens permeten cobrir les nostres necessitats del nostre organisme i contribuïx a la salut i al benestar.

Per un òptim creixement, tant físic com intel·lectual, és imprescindible garantir una alimentació sana, variada i saludable.

En este enllaç poden veure tota la informació referent a l’est programa:

VISITA PATGES REALS

Amb moltíssimes ganes hem rebut la visita dels patges dels Reis Mags que ens han portat regals per a tots/as. Ha sigut un moment molt emocionant i màgic per a l’alumnat.

PORTA 1 ENTRADA INFANTIL I PRIMER CICLE

En començar a la nostra escola tod@s l@s pequeñ@s venen amb il·lusió i alegria al costat de la seua família per a iniciar un aprenentatge continuat. Així, seguixen el seu desenvolupament emocional en un entorn acollidor.

PORTA 2 ENTRADA PRIMÀRIA SEGON I TERCER CICLE

A la nostra escola s’afavorix una bona convivència on cap tothom.
Per a això comptem amb un equip docent que treballa adaptant-se contínuament a la diversitat de l’alumnat, amb activitats variades d’inclusió global, utilitzant les noves tecnologies.
Oferim menjador escolar amb alimentació saludable per al bon desenvolupament del nostre alumnat.

HALL D’ENTRADA

En el nostre centre, disposem d’espais diversos, en l’hall pots informar-te de les últimes notícies relatives a assumptes com el menú del menjador, admissions o beques. Informació actualitzada de cada any escolar

L’ESCALA DE L’EDIFICI DE PRIMÀRIA
En esta escola som positius, ens ajudem i respectem, treballem units, som amables, ens comuniquem, aprenem, ens divertim però sobretot som un equip, pugem cada esglaó amb il·lusió. Fins al viatge més llarg comença amb un sol pas.

LA SANEFA D’INFANTIL
Este estiu ens van posar esta sanefa tan bonica i original en el nostre edifici d’educació infantil. Un nou element decoratiu molt representatiu de l’etapa educativa en la qual ens trobem.
Amb esta sanefa hem pogut decorar de forma més alegre i divertida alguns espais comuns d’infantil com poden ser l’entrada a l’edifici i nostre rinconcito de lectura i calma.
Havíeu vist la sanefa tan bonica? A continuació, per a qui no l’haja vista us la vam mostrar en la següent foto.

CALENDARI ELECTORAL CONSELL ESCOLAR

-El director elabora els censos electorals.
-El director farà el sorteig de components, titulars i suplents, de la junta electoral, que aprovarà els censos electorals. Dia 16
-Constitució de la junta electoral: fins al dia 16 d’octubre de 2023. (llegir la llei i aprovar el cens, i fixar el termini d’admissió de candidatures del diferents sectors)

-Com a màxim en 3 dies es publica el cens en el tauler d’anuncis. (18 d’octubre)
-Presentació de candidatures a la junta electoral del 18 d’octubre fins al 7 de novembre.

-Publicació de la llista provisional de candidats: màxim fins al 8 de novembre de 2023.
-Reclamacions a la llista provisional de candidats: fins al 10 de novembre de 2023.
-Resolució de la junta electoral a les possibles reclamacions: fins al 14 de novembre 2023.

-Sorteig del components de la mesa electoral, dia 15 novembre.

-ELECCIONS: el 23 de novembre de 2023

-Reclamació fins al 28, resolució i proclamació de candidats fins al 30 de novembre.
-Remissió de l’acta de proclamació de candidats electes a la Direcció Territorial d’Educació: l’endemà de la proclamació.

-Sessió constitutiva del nou/renovat consell escolar: fins al 14 de desembre de 2023.

ESPAIS EDUCATIUS DE CENTRE

Rincón de la calma
Estació de lectura

DONEM VIDA A LES NOSTRES PORTES!

Porta del menjador
Porta de la biblioteca del centre
Porta d’un magatzem