Música_4t de Primària_Del 05/05 al 17/05

Hola a tots i a totes,

Aquestes setmanes treballarem el jazz i els ritmes. He creat una pàgina web, on aprendreu què és el jazz, però sobretot on l’escoltareu. Practicareu ritmes per realitzar l’última activitat. Endavant!

Activitat 1_El jazz

Entreu a la següent pàgina web i llegiu la informació sobre el jazz, però el més important és escoltar la música. Hi ha una cançó molt divertida, segur que vos agrada molt!!

Recordeu, el més important d’aquesta activitat és ESCOLTAR.

Activitat 2_Practica la lectura rítmica

En aquesta activitat practicareu la lectura de diferents ritmes amb aquesta divertida cançó. Atenció, tocareu amb la percussió corporal. Al vídeo vos indica quina part del cos cal colpejar. Aquesta activitat ens servirà per a practicar per la següent.

Si no pots veure el vídeo, fes clic ací

Activitat 3_Ritmes

A continuació vos deixe un vídeo. Es tracta d’escoltar un ritme i dir quin és entre 4 opcions, i això ho repetirem 4 vegades. Per a fer esta activitat heu d’escriure a un full el següent, vos he deixat una imatge perquè veieu com ho he fet jo:

EXEMPLE

Quan ja tingueu el full preparat, podeu veure el vídeo i realitzar l’activitat. Com veureu al vídeo està tot explicat. Primer practicarem els ritmes i a continuació vos aniré indicant els passos a seguir.

Si no pots veure el vídeo, fes clic ací

_____________________________________

Espere que estigueu molt bé. Vos envie una forta abraçada a tots i a totes, vos trobe a faltar.

Gaudiu de la música!

Ana Pilar Revert