Música_Cinqué de Primària_30 de març

Hola a totes i a tots,

Us he preparat unes activitats per als pròxims 8 dies. Us gravareu, escoltareu música d’una forma molt interessant, aprendreu de manera autònoma sobre la música pop, i finalment aprendreu una coreografia.

Activitat 1_Grava’t

En aquesta primera activitat, us demane que us graveu com si estiguéreu fent la presentació a la vostra família, és a dir, cal enregistrar en vídeo la vostra opinió sobre un grup de música nou que heu descobert (activitat de la setmana passada). Després envieu-me el vídeo.

Activitat 2_Escolta atentament

En aquesta activitat us propose escoltar la següent cançó. Per a això és necessari que us poseu uns auriculars. Aquesta és la meua proposta, però com ja veureu podeu trobar moltes més. També podeu fer escoltar això a la vostra família, però un a un, ja que són necessaris uns auriculars.

Activitat 3_El pop

Ací us deixe tres lectures que expliquen els orígens del pop, la seua definició, i alguns dels artistes i grups més importants. Heu de llegir atentament, ja que pròximament començarem a treballar artistes i grups del pop.

El Pop_Lectura 1

El Pop_Lectura 2

El Pop_Lectura 3

Activitat 4_Just Dance

En aquesta activitat, us propose aprendre la següent coreografia. Es tracta d’aprendre-la bé. Aquesta és la meua proposta, però podeu triar qualsevol coreografia, o fins i tot diverses d’elles. Les podeu ballar sols o en família.

Espere que tots i totes estigueu bé i que gaudiu d’aquestes activitats en família.

Salutacions,

Ana