Resultats

RESULTATS PROVES UNIFICADES DE CERTIFICACIÓ (PUC) 2024

RESULTATS PROVISIONALS

Els llistats provisionals dels resultats dels exàmens de la convocatòria extraordinària es publicaran el dia 26 DE JUNY a les 14:00hrs

Si l´alumnat tracta de accedir a la pàgina abans de la data de publicació, no podrà veure publicats els resultats encara o li eixirà un buit en l´apartat d´alguna de les destresses.

• Per a consultar els seus resultats, haurà d’identificar-se amb el seu número de document (DNI/NIE), el seu número d’identificació de l’alumne/a (NIA)  i la seua data de naixement. Per a accedir a la web de consulta de notes cliqueu ACÍ
  • Sol.icitud de revisió de la prova. Entregueu la vostra sol.licitud en secretaria en els tres dies posteriors a la publicació de les notes provisionals. Accedisca a la sol.licitud clicant ACÍ

RESULTATS DEFINITIUS

Els llistats definitius dels resultats dels exàmens de la convocatòria ordinària es publicaran el dia 3 DE JULIOL a les 14:00hrs.

Per a consultar els seus resultats haurà d´identificar-se amb el seu número de document (DNI/NIE), el seu número d´identificacióde l´alumne/a (NIA) i la seua data de naiximent. Per a acceder a la web de consulta de notes cliqueu ACÍ

• Termini de reclamació: 3 dies hàbils a partir de l’endemà de la publicació de les qualificacions definitives. Sol·licitud reclamació de qualificacions definitives mitjançant presentació de l’imprés  SOL.LICITUD DE RECLAMACIONS de manera presencial en la secretaria del centre en horari de 9:30 a 13:30hrs.

* No estar d’acord amb la notano és motiu de reclamació

Es constituirà un òrgan instructor de la reclamació, que actuarà de manera col·legiada per al seu estudi i l’elaborarà un informe relatiu als fets, actuacions, valoració de la correcta aplicació dels criteris d’avaluació i de l’adequació de la prova. Així mateix, en el propi informe realitzaran la proposta de rectificació o ratificació de les decisions d’avaluació adoptades i les mesures correctores si és el cas. El centre respondrà per escrit a la seua reclamació.

Revisions i reclamacions d’alumnat d’anglés i valencià de l´EOI Virtual que s´ha examinat en aquest centre.

Les revisions se sol·licitaran i tindran lloc a l´EOI receptora d’alumnat de l´EOI Virtual.

En cas de voler interposar una reclamació, l’alumnat de l´EOI Virtual haurà de dirigir-la a la Direcció de l´EOI Virtual Valenciana i emplenar un formulari que trobarà en la web: https://portal.edu.gva.es/eoivirtual/

Legislació aplicable a les reclamacions:

ORDRE 32/2011, de 20 de desembre, de la Conselleria d’Educació, Formació i Ocupació, per la qual es regula el dret de l’alumnat a l’objectivitat en l’avaluació, i s’estableix el procediment de reclamació de qualificacions obtingudes i de les decisions de promoció, de certificació o d’obtenció del títol acadèmic que corresponga.(DOCV 28/12/2011)