Resultats

RESULTATS PROVES UNIFICADES DE CERTIFICACIÓ (PUC) 2024

RESULTATS PROVISIONALS

Els llistats provisionals dels resultats dels exàmens de la convocatòria extraordinària es publicaran el dia 17 DE SETEMBRE a les 9:00hrs

Atenció! Si l´alumnat tracta de accedir a la pàgina abans de la data i hora de publicació, veurà en la pantalla els resultats de juny de l´avaluació de la prova ordinària o la frase `no avaluat´.

  • Per a consultar els seus resultats, haurà d’identificar-se amb el seu número de document (DNI/NIE), el seu número d’identificació de l’alumne/a (NIA)  i la seua data de naixement. Per a accedir a la web de consulta de notes cliqueu ACÍ
  • Sol.icitud de revisió de la prova. Entregueu la vostra sol.licitud en secretaria en els tres dies posteriors a la publicació de les notes provisionals. Accedisca a la sol.licitud clicant ACÍ

  • RESULTATS ALUMNAT EOI VIRTUAL QUE S´HA EXAMINAT EN AQUEST CENTRE: cliqueu ACí
  • Revisió dia 23 de setembre. Consulteu l´apartat de Revisió de Proves de Certificació del web.

RESULTATS DEFINITIUS CONVOCATÒRIA EXTRAORDINÀRIA DE SETEMBRE 2024

Els llistats definitius dels resultats dels exàmens de la convocatòria extraordinària es publicaran el dia 24 DE SETEMBRE a les 14:00hrs.

Per a consultar els seus resultats haurà de clicar en la següent tabla en la llengua i el nivell que corresponents:

B1 B2 C1 C2
B1 ALEMANY
B1 FRANCÉSB2 FRANCÉS
B1 ANGLÉSB2 ANGLÉSC1 ANGLÉSC2 ANGLÉS
B1 VALENCIÀB2 VALENCIÀC1 VALENCIÀC2 VALENCIÀ
*RESULTATS DEFINITIUS EOI VIRTUAL. Cliqueu ACÍ
  • Termini de reclamació: 3 dies hàbils a partir de l’endemà de la publicació de les qualificacions definitives. Sol·licitud reclamació de qualificacions definitives mitjançant presentació de l’imprés  SOL.LICITUD DE RECLAMACIONS de manera presencial en la secretaria del centre en horari de 9:30 a 13:30hrs.

* No estar d’acord amb la notano és motiu de reclamació

Es constituirà un òrgan instructor de la reclamació, que actuarà de manera col·legiada per al seu estudi i l’elaborarà un informe relatiu als fets, actuacions, valoració de la correcta aplicació dels criteris d’avaluació i de l’adequació de la prova. Així mateix, en el propi informe realitzaran la proposta de rectificació o ratificació de les decisions d’avaluació adoptades i les mesures correctores si és el cas. El centre respondrà per escrit a la seua reclamació.

Revisions i reclamacions d’alumnat d’anglés i valencià de l´EOI Virtual que s´ha examinat en aquest centre.

Les revisions se sol·licitaran i tindran lloc a l´EOI receptora d’alumnat de l´EOI Virtual.

En cas de voler interposar una reclamació, l’alumnat de l´EOI Virtual haurà de dirigir-la a la Direcció de l´EOI Virtual Valenciana i emplenar un formulari que trobarà en la web: https://portal.edu.gva.es/eoivirtual/

Legislació aplicable a les reclamacions:

ORDRE 32/2011, de 20 de desembre, de la Conselleria d’Educació, Formació i Ocupació, per la qual es regula el dret de l’alumnat a l’objectivitat en l’avaluació, i s’estableix el procediment de reclamació de qualificacions obtingudes i de les decisions de promoció, de certificació o d’obtenció del títol acadèmic que corresponga.(DOCV 28/12/2011)

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies