Així com Vicent Ferrer va recórrer mitja Europa i tots els nostres pobles fent sermons per denunciar la hipocresia, la vanitat o l’avarícia humana; dimecres passat l’alumnat de 3r d’ESO va eixir al mercat a predicar sobre temes ben actuals.
Racisme, canvi climàtic, violències masclistes, culte al cos o addicció a les pantalles van ser els temes d’alguns dels seus sermons.
Ho van fer fenomenal!
