TU KÈ? 2024 – BENLLOC

Aquesta setmana l’alumnat de 2n ESO participarà en el projecte TU KÈ?. Es tracta d’una trobada on els protagonistes són les alumnes i els alumnes, amb els ukeleles i la seua veu, centrat en els nivells de Secundària i Batxillerat i que inclou un bon grapat de les diferents propostes musicals que podem trobar a l’aula de música (orff, ukelele, percussió corporal, cant, creativitat, composició, balls, etc), tot amb un clar objectiu final que és la posada en escena.

En la IV edició es compta amb la participació de 15 instituts i al voltant de 430 alumnes on es veurà reflectit el treball realitzat durant tot aquest curs amb una gran diversitat de cançons. En definitiva, una trobada plena de música, d’alegries, d’il·lusió i sobretot d’un treball cooperatiu per fer realitat entre totes i tots el que millor saben fer: BONA MÚSICA!

El concert és el divendres 26 d’abril a les 21:45 hores que podreu seguir en directe des del següent enllaç: