Visita al castell i teatre romà de Sagunt

El dilluns 15 d’abril de 2024 l’alumnat dels Departaments de Música i Cultura clàssica van realitzar una visita a Sagunt amb motiu del XXVII Festival de teatre grecollatí. Després de visitar els diversos tallers i gaudir de l’ambient de la plaça major, vam pujar al castell. Des d’aquesta posició privilegiada vam contemplar una panoràmica de la ciutat i del territori, i vam aprofundir en aspectes històrics i arquitectònics relacionats amb l’antiga Roma. Finalment, vam assistir a la representació d’una tragèdia de Sòfocles, Èdip rei, al teatre romà. La versió que ens va oferir el Grup de teatre Komos, de l’IES Districte Marítim de València, va ser magnífica i l’alumnat va gaudir d’una experiència especial i única.