Sol·licitud títols

Quins títols cal sol·licitar al centre?

• Títol de Batxillerat

El títol de l’ESO i el de Formació Professional Bàsica no s’han de sol·licitar, arriben al centre per defecte.

Com puc sol·licitar el títol?

Has d’entregar la documentació que es detalla a continuació a la secretaria del centre:

• Sol·licitud del títol degudament emplenada.
  • Fotocòpia del DNI en vigor.
  • Imprès de taxes i comprovant del pagament de taxes corresponents al títol.

Instruccions per al pagament de taxes

1. Accediu al següent enllaç de pagament de taxes: https://ceice.gva.es/doc046/gen/es/ .
  2. Seleccioneu l’apartat Taxes per expedició de títols.
  3. Escolliu Títol de Batxillerat (en cas d’haver-lo perdut i voler sol·licitar-ne un de nou, escollir Duplicat Títol de Batxillerat).
  4. Polseu Continua.
  5. A l’apartat Òrgan gestor escolliu l’opció INSTITUTS D’ALACANT.
  6. Trieu l’opció de matrícula que vos corresponga: OrdinàriaFamília Nombrosa General Família Nombrosa Especial (en cas d’haver marcat Família Nombrosa General o Especial s’haurà d’acreditar al centre amb document corresponent).
  7. Marqueu, si vos correspon, la casella Bonificació per discapacitat acreditada igual o superior al 33% (en marcar l’opció s’haurà d’acreditar al centre amb document corresponent).
  8. Polseu Continua.
  9. Empleneu els camps que vos demanen i polseu Acceptar.
  10. S’obrirà una altra pàgina amb dues opcions: una per a Imprimir el document generat amb PDF amb les tres còpies de les taxes i l’altra amb l’opció de Pagar. Aquest pagament es pot efectuar en aquest moment si es polsa l’opció o presentant les còpies a qualsevol entitat bancària autoritzada que apareixen en aquestes.

Quan puc recollir el títol sol·licitat?

S’informarà per carta de la disponibilitat del títol al centre per a procedir a la seua recollida. Per això, és important notificar qualsevol canvi de domicili.

Qui pot recollir el títol?

• La persona interessada presentant el DNI original en vigor.
  • Una persona autoritzada la qual ha de portar l’autorització que rebreu amb la carta de l’arribada del títol degudament emplenada.