Sol·licitud certificats

Com sol·licite un certificat?

Per a sol·licitar qualsevol certificat cal informar a la secretaria del centre acudint presencialment o telefonant al centre.

Pagament de taxes administratives de la certificació acadèmica de batxillerat

En cas de sol·licitar la certificació acadèmica de batxillerat s’haurà de fer el pagament de taxes administratives. A continuació es detallen els passos a seguir:

  1. Accediu al següent enllaç de pagament de taxes: https://ceice.gva.es/doc046/gen/es/ .
  2. Seleccioneu l’apartat Certificació acadèmica.
  3. Polseu Continuar.
  4. A l’apartat Òrgan gestor escolliu l’opció INSTITUTS D’ALACANT.
  5. Trieu l’opció de matrícula que vos corresponga: OrdinàriaFamília Nombrosa General Família Nombrosa Especial (en cas d’haver marcat Família Nombrosa General o Especial s’haurà d’acreditar al centre amb document corresponent).
  6. Marqueu, si vos correspon, la casella Bonificació per discapacitat acreditada igual o superior al 33% (en marcar l’opció s’haurà d’acreditar al centre amb document corresponent).
  7. Polseu Continuar.
  8. Empleneu els camps que vos demanen i polseu Acceptar.
  9. S‘obrirà una altra pàgina amb dues opcions: una per a Imprimir el document generat amb PDF amb les tres còpies de les taxes i l’altra amb l’opció de Pagar. Aquest pagament es pot efectuar en aquest moment si es polsa l’opció o presentant les còpies a qualsevol entitat bancària autoritzada que apareixen en aquestes.

Quan puc recollir el certificat?

El certificat es recollirà el dia que se li indique des de secretaria.

Qui pot recollir el certificat?

  • La persona sol·licitant. En cas d’haver sol·licitat la certificació acadèmica de batxillerat, s’haurà d’entregar el justificant de pagament.
  • Una persona autoritzada. En aquest cas s’ha d’emplenar l’autorització de recollida que podeu descarregar en el següent enllaç: