PROVES HOMOLOGADES A2_CURS 2023-2024

Qui pot realitzar la prova?

Els requissits per a la realitzar la prova en els centres de secundària són els següents:

1. Tindre 16 anys o complir-los l’any en què es realitza la prova.
  2. Estar matriculat en el centre on es realitza la prova.
  3. L’alumnat podrà realitzar la prova de qualsevol idioma que s’impartisca en el centre, en el nostre cas anglés i francés.

Com puc inscriure’m a les proves homologades?

L’alumnat ha de fer la sol·licitud a la secretaria del centre on estiga matriculat fins al dia 2 de maig. La sol·licitud es pot demanar en secretaria o descarregar-la del següent enllaç: sol·licitud.

He de pagar alguna taxa?

No s’ha de realitzar el pagament de cap taxa, ni per a la seua realització ni per a l’obtenció del títol.

Quan es realitza la prova?

La prova d’anglés es realitzarà el dia 8 de maig a partir de les 11:00 hores, la de francés el dia 9 de maig a partir de les 11:00 hores.

Com és l’estructura de la prova?

• COMPRENSIÓ ESCRITA: 35′
  • COMPRENSIÓ ORAL: 25′
  • EXPRESSIÓ ESCRITA: 75′
  • EXPRESSIÓ ORAL: 10′ preparació; 1’30” a 2′ monòleg; 3′ a 6′ diàleg

Per a veure models d’exàmens i obtenir més informació pots entrar a la web de conselleria.