Horaris i grups 2024 – 2025

HORARIS GENERALS 2024-2025 (es publicaran pròximament)

ADJUDICACIÓ D’HORARIS
CURS 2023 – 2024

LEE ATENTAMENT TOTA LA INFORMACIÓ REFLECTIDA EN ESTA SECCIÓ DE LA WEB, AIXÍ COM EN EL FORMULARI ABANS D’EMPLENAR-LO.

S’ACONSELLA EMPLENAR EL FORMULARI EN UN ORDINADOR

Per a la confecció i adjudicació dels horaris de l’alumnat del curs 2024-25 s’ha elaborat un formulari per a la recopilació de les preferències de l’alumnat. Tot l’alumnat del centre i alumnat que procedix de les proves d’accés de juny ha d’emplenar-ho.

S’habilitarà un termini extraordinari per a alumnat procedent de les proves d’accés de juliol (cursos 2n, 3r i 4t d’EE. EE. i tots els cursos d’EE. PP.)

L’adjudicació d’horaris d’ingrés a 1r d’EE. EE. es realitzarà en un acte presencial.

Per favor, emplena el formulari amb la màxima precisió

Direcció d’estudis (en col·laboració amb el professorat) serà encarregada d’adjudicar els horaris de les grans agrupacions (orquestra, banda) — VEURE LLISTATS MÉS A baix ,  de les xicotetes agrupacions (conjunts, música de cambra), així com de les assignatures teòriques (llenguatge musical, harmonia, anàlisi, història de la música i optatives, etc.) en funció de les preferències reflectides en el formulari.

A la fi de juliol es notificaran els horaris adjudicats al correu electrònic consignat en el formulari.

El mes de setembre s’adjudicaran els horaris individuals d’instrument i piano complementari.

El mes de setembre s’obrirà un termini per a possibles reclamacions i sol·licituds de canvi d’horari que s’atendran amb un termini de resolució d’un mes.

Els CRITERIS que es tindran en compte per a l’assignació de grups seran: la doble especialitat, la distància del domicili al centre (més de 30 KM),  germans matriculats en el centre, l’edat idònia per a cada curs. L’alumnat amb assignatures pendents de curs anterior s’adjudicarà en últim lloc.

El formulari es dividix en 3 seccions:

SECCIÓ 1: Dades acadèmiques i personals

SECCIÓ 2: PREFERÈNCIES D’HORARIS

SECCIÓ 3: Informació addicional per a adjudicació d’horaris

INSTRUCCIONS PER A EMPLENAR LA SECCIÓ 2:

Indica 3 OPCIONS d’assignatures comunes (llenguatge musical, cor, conjunt, harmonia, anàlisi, història de la música, acompanyament, optativa, banda, orquestra – segons les assignatures que hages de cursar – ) en orde de preferència de l’horari que t’agradaria tindre de les assignatures grupals.

Per a això, abans d’emplenar el formulari, has de consultar:
1. Taula de distribució d’assignatures per curs
2. Taula d’horaris provisionals
3. Plantilla de bandes – big band – orquestres (només ensenyaments professionals – en el cas de cursar alguna d’estes assignatures)
4. Taula horaris música de cambra

Estes opcions es tindran en compte tenint en compte els criteris establits. Per això les opcions han de ser el més variades possible (amb diversos professors de llenguatge musical, harmonia i anàlisi). En el cas de no poder adjudicar cap de les opcions proposades, s’adjudicarà un horari segons l’emplenat en la secció 3 d’este formulari.

Exemple d’alumne de 5é EE. PP. :
OPCIÓ 1:
BANDA/ORQUESTRA: B – DILLUNS 19-21 – prof. orq/banda
ANÀLISI: 5é A – DILLUNS 17-19 – SRA. TONDA
HISTÒRIA DE LA MÚSICA: 5 °C – DIMECRES 17-19 – SRA. JARA
OPTATIVA: COMPLEMENT PIANÍSTIC – DIJOUS 19-20.30 – SRA. LOZANO

OPCIÓ 2:
BANDA: B – DILLUNS 19-21 – prof. orq/banda
ANÀLISI: 5é B – DIMARTS 17-19 – SRA. LLEDÓ
HISTÒRIA DE LA MÚSICA: 5ºA – DILLUNS – 17-19 – SRA. JARA
OPTATIVA: CREATIVITAT I MÚSICA – DIMARTS 19-20.30 – SRA. LOZANO

OPCIÓ 3:
BANDA: B – DILLUNS 19-21 – prof. orq/banda
ANÀLISI: 5é F – DIJOUS – 19-21 – SR. OLIVES
HISTÒRIA DE LA MÚSICA: 5 °C – DIMECRES 17-19 – SRA. JARA
OPTATIVA: CULTURA AUDIVISUAL – DIJOUS 17.30-19 – SR. OLIVES

TERMINI PER A EMPLENAR EL FORMULARI: (s’obrirà pròximament)

ENLLAÇ AL FORMULARI (s’habilitarà pròximament)

SOL·LICITUD DE CANVI D’HORARI.

Per a realitzar la sol·licitud de canvi d’horari cal enviar un email a 03014678.info@edu.gva.es amb les següents dades:

Nom i cognoms de l’alumne/a:

Curs:

Horari adjudicat (grup, dies/hores, professor/a):

Horari sol·licitat (grup, dies/hores, professor/a):

Motiu (adjutar justificant si és el cas):

Consulta la taula d’horaris generals del centre per a sol·licitar els canvis: Taula d’horaris

TERMINI: termini tancat