Erasmus+ a Budapest

Erasmus + formació a Budapest

CA-122 VET Formació: Cultivating Diversity and Inclusion / CLIL and PBL to Improve Student Engagement.

Entre el 26 de Juliol i el 8 d’Agost, dos professors de Formació Professional van realitzar un curs de formació a Budapest (Hongria) dins del projecte Erasmus del centre “Experiències en altres països per a internacionalitzar l’IES Les Espeñetas”.

El títol del curs va ser “Cultivating Diversity and Inclusion / CLIL and PBL to Improve Student Engagement”. L’objectiu d’aquest curs era l’aprenentatge d’estratègies d’integració i inclusió a l’aula i l’estudi de les metodologies d’aprenentatge “CLIL-Content and Language Integrated Learning” i “PBLL- Project-Based Language Learning”.

En el curs es va reflectir la importància de fomentar la inclusió i la diversitat en els centres educatius i vam aprendre interessants estratègies per a identificar barreres de comunicació intercultural i maneres de superar-les, per a millorar la convivència a l’aula. En la segona part del curs es van adquirir competències en noves metodologies d’ensenyament CLIL i PBLL, per a impartir una matèria curricular a través d’un idioma estranger (per exemple, anglés) amb l’objectiu de millorar l’aprenentatge d’idiomes del nostre alumnat.