Identitat digital

El nostre centre ha sigut seleccionat, junt amb altres centres de la Comunitat Valenciana, per a integrar-se en el projecte «Centre Digital Col·laboratiu» de la Conselleria d’Educació.

Aquest projecte consisteix en la creació d’un compte de correu electrònic corporatiu per a l’alumnat amb el format @alu.edu.gva.es, anomenat Identitat Digital, la qual ens permetrà:

• Millorar la comunicació per correu electrònic amb tota la comunitat educativa.
  • Utilitzar les eines MSOffice365 per a crear documentació, videoconferències i col·laboració entre els membres de la comunitat educativa.
  • Millorar la capacitat d’emmagatzematge: 1TB a l’Onedrive i 50GB al correu electrònic.
  • Integritat amb altres plataformes de Conselleria com Aules, PortalEdu, Lliurex, etc.

L’alumnat del centre ja té activada aquesta Identitat Digital. Per a accedir a les credencials cal seguir els següents passos:

S’HA D’ACCEDIR PER A CONSULTAR LA SEUA CONTRASENYA INICIAL I CANVIAR-LA PER UNA ALTRA PRÒPIA QUE RESULTE MÉS CÒMODA PER A l’ALUMNE/A.

Per a provar la Identitat Digital, recomanem accedir a la web https://www.office.com i iniciar sessió amb les credencials @alu.edu.gva.es.

Amb la Identitat Digital podem accedir a les eines de MSOffice365

Per a qualsevol dubte, consulte amb el tutor o tutora.