els nostres

projectes europeus

“Tell me and I forget, teach me and I may remember, involve me and I learn.”

Benjamin Franklin

eTwinning

Utilitzem la plataforma online etwinning per a relacionar-nos amb alumnes d'altres centres europeus, i treballar en projectes cooperatius.

Erasmus + Ka101

Els projectes Ka101 milloren la formació del professorat amb cursos a l'estranger i estàncies d'observació en altres centres.

Erasmus+ Ka229

Els nostres alumnes participen en activitats, visites e intercanvis amb altres centres socis. Es una experiència molt enriquidora.

Una experiència inoblidable

La participació en projectes europeus permet:
-Obrir les seues ments a diferents cultures, tradicions, desenvolupant el seu pensament crític i capacitat d'anàlisi, a través de la col·laboració amb els seus congèneres d'altres països.
-Inculcar valors de pertinença a un espai europeu, però també de lluita
contra la xenofòbia i el bullying, i d'acceptació de la diferència, afavorint una escola
inclusiva i diversa.
-Potenciar l'aprenentatge d'idiomes com a instrument imprescindible de comunicació,
 de cultura i d'unió entre els xiquets i joves europeus.
Aprenetatge d'idiomes
Competències bàsiques
Autonomia i pensament crític
marc.bermejo

Marc Bermejo

"En la meua opinió, l'Erasmus ha sigut la millor experiència de la meua vida, és una barreja de diversió, aprenentatge i amistat. El que més em va agradar va ser conèixer als companys dels altres països, encara que tot va ser molt divertit.

IMG-20200607-WA0012

Sergi Lucerón

"Per a mi va ser una experiència increïble. A part de conèixer món i molta gent em vaig adonar que gent que no et coneix de res t'ho dóna tot. Sense dubte tornaria a repetir.

pedro.escriba

Pedro Escribá

"Croàcia va ser una experiència inoblidable en tots sentits, tant a nivell turístic com cultural i humà. L'experiència amb la neu una passada, i la companyia insuperable. Tornaria a repetir demà mateix."