Erasmus Days-V

WEB-BANNERS-04

En aquesta edició d'Erasmus Days 2023, hem realitzat activitats divertides com ara un concurs de logos, jocs interactius i altres activitats especials. A més, hem renovat el nostre Erasmus Corner i, el més especial, una recopilació de 8 moments genials que podeu veure aquí

EXPERIÈNCIES INTERNACIONALS

Per a nosaltres es un plaer compartir la nostra experiència en aquests #ErasmusDays2022.

Gràcies a Erasmus+, els nostres xiquets i xiquetes gaudixen d'una experiència inoblidable, no nomès a l'estranger, també al llarg de tot el curs treballant per als projectes i en contacte amb les altres escoles sòcies mitjançant eTwinning.

També els mestres i mestras del Bec participen en cursos de formació i en estades d'observació a escoles de diferents punts d'Europa, millorant la seua formació didàctica i competència llinguística.

RECULL DE PREMSA