BENVINGUTS AL
CEIP BEC DE L'ÀGUILA

”No hi ha millor educador que el que creu en els seus alumnes".

Joel Artigas.

NOVETATS

Últimes noticies

Inici del curs

Les classes començaran el 8 de setembre de manera escalonada.

Llibres y materials curs 2022-23

La llista de llibres per el curs 2022-23 es troba disponible aquí

Proves Erasmus 2023-24

Publicats els resultats de les proves Erasmus + aquí

PROTECCIÓ DE DADES: En compliment del que preveu el RGPD (Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d’abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades), i la LOPDiGDD (Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals), els tractaments de dades personals que es duen a terme en aquest centre, es recullen en els següents registres d’activitat de tractament (RAT). PREMA ACÍ

Història

La història del nostre centre comença allà pels anys 80, en una època de plena expansió i forta pressió migratòria a San Vicente de l'Raspeig, a causa principalment a l'oferta d'ocupació provinent de la indústria sanvicentera: fabricació de ciments, mobles, etc.

Present

En el CEIP Bec de l'águila, en sentim orgullosos dels nostres projectes actuals, i volem aconseguir ser un referent en l'educació sanvicentera: el plan director, les tertùlies literàries, competències clau, o els projectes "patis inclusius" o Erasmus+ són un conjunt de mesures educatives que tracten de donar resposta a les necessitats de l'alumnat.

Futur

Per aconseguir els nostres objectius, a mès dels programes esmentats, el professorat del centre s'esforca en la seua actualització didàctica: cursos d'actualització al centre, estades a l'estranger, observació en centres referents a Finlàndia...

El dia a dia

El nostre dia a dia transcorre entre somriures, abraçades, jocs i descobriments. Alumnes, pares i professors treballen dia a dia per aconseguir que els nostres xiquets emprenguen aquest meravellós camí de l'aprenentatge, de l'esforç i la constància.

Segueix-nos en les nostres xarxes socials

VOLS SABER MÈS DELS NOSTRES

PROGRAMES EUROPEUS??