Recomanacions TIC

Seguretat online

El nostre centre compleix totes les normatives de seguretat i protecció de dades, i ens sentim orgullosos de promoure diferents iniciatives a nivell de noves tecnologies.

La nostra llei educativa promou la integració de les noves tecnologies de la comunicació i la informació en totes les àrees i etapes del currículum. Aquest impuls no pot quedar a part del fet que el seu ús també implica alguns riscos i hem d'aprendre com usar-los de manera responsable i controlada. Per aconseguir aquest objectiu promovem diferents accions que fomentin no només un coneixement dels drets i responsabilitats, sinó també de com protegir la privacitat i les dades personals.

Projecte Plan Director

A través d'aquest projecte, sensibilitzem a les famílies de la importància de prestar atenció als senyals de ciberassetjament i de buscar ajuda el més aviat possible.

Jornades 2021

Per als nostres alumn@s

Treballem dia a dia amb els nostres alumnes per fomentar un ús racional, correcte i segur de les noves tecnologies.

Descarrega les recomanacions

Per als pares/mares/tutors.

Oferim xerrades, tutories i consells per conscienciar les famílies sobre els riscos i afavorir hàbits responsables en l'ús de les xarxes.

Descarrega recomanacions