Llançats el 2017 pel 30 aniversari de el programa, els #ErasmusDays s'han convertit en quatre edicions en una celebració europea imperdible per als ciutadans i les parts interessades dels projectes europeus.

Els dies 15, 16 i 17 d'octubre de 2020, es van celebrar 5.024 esdeveniments a tot el món per celebrar localment els beneficis d'Europa. L'èxit dels #ErasmusDays ha demostrat la necessitat de comunicar els valors europeus, els beneficis de la mobilitat i els resultats dels projectes Erasmus + a gran escala per a ser visibles pels ciutadans, professionals, mitjans de comunicació i responsables polítics.

'El 2020, més de 84 països van participar en les celebracions! Va ser un èxit internacional sense precedents.

Alumnes internacionals d'educació escolar, educació superior, educació d'adults, formació professional, joventut i esport, ara han integrat cada any els #ErasmusDays en la seva estratègia.

Launched in 2017 for the 30th anniversary of the programme, the #ErasmusDays have become in four editions an unmissable European celebration for citizens and stakeholders of European projects.

On the 15, 16 & 17th of October 2020, 5 024 events were held all around the world to celebrate locally the benefits of Europe. The success of the #ErasmusDays has proved the need to communicate European values, mobility’s benefits and Erasmus+ projects results at a large scale in order to be visible by citizens, professionals, media and policy makers.

In 2020, more than 84 countries took part in the celebrations! It was un unprecedented international success.

International players from school education, higher education, adult education, vocational training, youth and sport, have now integrated each year the #ErasmusDays into their strategy.

#Erasmusdays en el Bec

En el Bec dels # ErasmusDays2021 han estat dies molt intensos de celebrar, en companyia dels nostres socis, l'èxit de el programa i dels nostres projectes.

El dijous 14 d'octubre vam realitzar connexions en directe amb el nostre grup Erasmus desplaçat a Leiden, Països Baixos, per treballar en el nostre projecte KA229 "Future Classroom by STEAM education". Vam poder comprovar les activitats i visites tan interessants que van realitzar i el molt que van gaudir.

El divendres 15 d'octubre vam connectar en directe amb els nostres col·legis socis de el projecte KA229 "Shared Voices: Connecting communities in the digital age" i vam estar compartint les activitats que estàvem realitzant aquest dia amb motiu dels "Erasmus days". A més, vam jugar a un joc de taula que havíem dissenyat col·laborativament aquesta setmana.

Fins al proper # Erasmusdays2022

#Erasmusdays al nostre canal de Youtube

Segueix-nos al nostre canal de Youtube on podràs veure les nostres activitats amb detall.