26/03/2024

JORNADA DE PORTES OBERTES AL CEIP EL TOSCAR

Estimades famílies, el pròxim dia 26 de març de 2024 es realitzarà una jornada de portes obertes perquè pugueu entrar al nostre centre i conéixer les nostres instal·lacions, recursos, metodologies, projectes i servicis complementaris per al nou alumnat del proper curs 2024/2025.

Aquest recorregut inclourà la totalitat dels nivells que disposa el centre (des d’aula de 2 anys fins a 6é d’Educació Primària), mitjançant les explicacions i guia dels propis docents, per a mostrar-vos la transformació educativa en la qual estem immersos

El claustre.

08/03/2024

EXPOSICIÓ DEL 8 DE MARÇ: DIA INTERNACIONAL DE LA DONA

“Ja és ací! Ja ha arribat! Després de molta faena ha arribat el 8 de març, dia internacional de la dona, dia en què donem a conéixer grans històries de grans dones que han fet que el nostre món de hui siga més igualitari i avançat.

No oblides passar-te per l’exposició al carrer José Díez Mora i seguir el nostre fil morat clandestí que et retornarà a la memòria histories de grans persones que van fer d’este món, un món millor.

Recorda que si vols escoltar el treball tranquil·lament, també disposes de tota la informació sobre el treball de l’alumnat de 3r en la nostra pàgina web, dins dels projectes de la Ràdio-Toscar (https://portal.edu.gva.es/03004569/projectes/radio/)

“Perquè tot el que fem marca la diferència i hem de decidir que diferència volem marcar”

L’equip docent de 3r.

06/03/2024

XARRADA SOBRE SEGURETAT EN L’ÚS DE LES TIC

Estimades famílies, els informem que dimecres que ve 6 de març a les 9.15 es durà a terme una xarrada impartida pels membres del Cos Nacional de Policia sobre seguretat en les tecnologies de la informació i la comunicació, en col·laboració amb la Subdelegació del Govern d’Alacant. A les 9.15 s’obrirà la porta de consergeria perquè puguen accedir al centre.

L’equip directiu.

23/02/2024

EXPOSICIÓ MIURA I

Bona vesprada, des de l’ajuntament ens comuniquen la següent informació que volem compartir amb vosaltres per si fora del vostre interés. La companyia espanyola del sector espacial en el desenvolupament de coets PLD SPACE en col·laboració amb l’Ajuntament d’Elx us convidem a visitar l’Exposició MIURA 1 en el Passeig de l’Estació els dies 1,2 i 3 de març.

Adjuntem cartell amb la informació. {https://drive.google.com/file/d/1p_6u-c97vynql2sriubwdy1rsno7pclj/view?usp=sharing}

L’equip directiu.

23/10/2023

BEQUES DEL MENJADOR

Hui s’han publicat els llistats definitius de persones beneficiàries i no beneficiàries d’ajudes de menjador escolar per al curs 2023-2024.
El llistat estarà publicat des de hui, dilluns 23 d’octubre, en el tauler d’anuncis del centre (enfront de consergeria) perquè puga ser consultat per les persones interessades.

Eva Gavidia, secretària del CEIP El Toscar

7/11/2023

VISITA DE LA POLICIA LOCAL D’ELX

La Policia Local d’Elx inculca en un col·legi els perills que generen les drogues o l’alcohol