INFANTIL

Benvinguts als projectes d’Educació Infantil, on les propostes multisensorials i l’experimentació es combinen per a oferir una experiència vivencial única.

Els xiquets i xiquetes exploren i aprenen a través d’experiències pràctiques i emocionants.

MAHET

Benvinguts al Museu d’Art i História El Toscar, una icona que acompanyarà a tots els nostres projectes històrics i artístics que treballem a l’escola.

D’esta manera, es pretén fomentar la creativitat i la competència en consciència i expressions culturals (CCEC).

Esperem conformar amb el pas dels cursos un museu escolar virtual ple d’experiències i jornades culturals interessants amb accés a tot l’alumnat i famílies.

RADIO-TOSCAR

Benvinguts al lloc on contrastem informació veraç de qualitat i la comuniquem a tota la nostra comunitat educativa.

En esta ràdio unifiquem diferents projectes de qualsevol nivell o etapa que pretenen treballar l’anàlisi i síntesi d’informació pròxima i d’interés que a través de l’expressió oral ens servirà de pont entre l’alumnat, el claustre i les famílies.

PROJECTE PEAFS

El CEIP El Toscar és un centre CEPAFE, que pretén donar suport a la realització de projectes d’esport, activitat física i salut (PEAFS) fora d’horari lectiu durant el curs escolar i que estiguen integrats en el projecte educatiu de centre.

La varietat d’activitats programades durant este curs escolar 23/24 és molt variada. Us anirem adjuntant xicotetes mostres de totes les experiències en este xicotet racó de la web.

HORT

L’hort escolar és un espai que ens permet entrar en contacte amb la naturalesa de primera mà, treballant el procés de germinació de llavors i la cura de les plantes, per a la seua posterior recol·lecció.

A més, ens permet entrar en contacte amb un sector laboral molt pròxim i inclòs en la nostra comunitat educativa, l’agricultura i els horts de proximitat.