JORNADES CULTURALS 2022

La pròxima setmana, els dies 25-26-27 són festius (Santa Quitèria) i no hi haurà classe .

El dilluns 23 i dimarts 24 farem les Jornades culturals 2022; la participació en aquestes jornades és obligatòria (estan dintre de l’horari lectiu) i la no assitència s’ha de justificar.

Ens adrecem a vosaltres per a explicar l’oganització i horari d’aquests dos dies:

• El centre obrirà les portes a les 8.15h, com tots els dies, i l’alumnat hi podrà entrar fins les 8.45h.
  • Tothom entrarà per la porta principal (P1) i anirà a l’aula on tenen classe a primera hora.
  • A les 8.45h es tancarà la porta i només es podrà entrar o eixir amb justificació.
  • A les 9h començarà la primera part de les activitats que acabarà a les 11h.
  • A les 11.30 h començarà la segona part que acabarà a les 13.30h.
  • A les 13.30h s’obrirà la porta principal del centre i l’alumnat acabarà la jornada.
  • L’autobús de la platja eixirà a les 13.45h.

Atentament

L’equip directiu