Setmana de la dona i la xiqueta en la ciència.

El dia 11 de febrer es celebra el dia de la dona i la xiqueta en la ciència. La finalitat és visibilitzar i reconèixer el treball de les dones en els àmbits de Ciència, Tecnologia, Enginyeria i Matemàtiques, promoure la seua participació plena en aquestes àrees així com mostrar referents femenins en la ciència i despertar vocacions.

Els dies 7 i 12 de febrer estigueren plens d’activitats científiques. Reberem la visita de Alba Berzal, bioquímica i biometgessa que ens va guiar en un experiment per a extraure l’ADN d’un plàtan.

Àngela Pérez, exalumna del centre i guanyadora del premi Jaume I, ens va donar una xarrada sobre la seua trajectoria educativa i la seua evolució dins de l’àmbit científic, animant a l’alumnat a estudiar i fer Ciència.

La científica Maria Comes, cap del servei tècnic de l’àrea de qualitat d’aigües de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, ens va mostrar com fer una depuradora d’aigua.

També, les nostres alumnes de sisé van fer l’experiment “El pebre que corre” a les classes d’infantil.

A més a més, durant aquestes setmanes s’han realitzat diversos experiments al laboratori que ens ha deixat preparats pel nostre Grup Impulsor de Laboratori.