Desembre al Tomás

Durant tot el mes realitzàrem diverses activitats per a dinamitzar les últimes setmanes del trimestre. En primer lloc es van decorar els corredors de l’escola amb arbres de Nadal fets amb caixes pintades i amb motius d’hivern que l’alumnat havia realitzat a casa amb les seues meravelloses famílies.

També participàrem en el Calendari d’Advent Olímpic, en el qual hi havia moltes proves divertides i esportives per a fer cada dia.

El divendres 22 de desembre el nostre centre va celebrar una festa de Cap d’Any per a donar cloenda al primer trimestre.
Primerament, un alumne i una alumna de sisè presentaren el lliurament de premis per la participació al nostre Calendari d’Advent Olímpic.
En acabar la cerimònia, totes i tots ballàrem la Marxa Radezky i cantarem la cançó “Un beso redondo” de Conchita.
Més tard compartírem amb les famílies, un esmorzar nadalenc.
A més a més tinguèrem la sort de rebre la visita de Les seues Majestats els Reis Mags i el Pare Noel.
Va ser un dia molt divertit i especial!