Protecció de dades

ACTIVITATS ACADÈMIQUES – IMATGES I VÍDEOS (ANNEX II)

• Identitat del responsable del tractament: Centre i direcció.
  • Finalitat del tractament i tractaments afectats: Gestió de les imatges i so gravats durant les activitats acadèmiques del centre.
  • Exercici de drets de protecció de dades: Teniu dret a sol·licitar l’accés a les vostres dades personals, la rectificació o supressió d’aquestes, a la limitació del vostre tractament oa oposar-vos per mitjà d’un escrit que acredite bastant la vostra identitat i que vaja dirigit a CEIP Tomàs de Villarroya, Av. Dr. Tomàs Sala S/N, 46015873@edu.gva.es
  • Reclamació davant l’Agència Espanyola de Protecció de Dades: Les persones interessades tenen la possibilitat de presentar una reclamació davant l’autoritat nacional de control competent en matèria de protecció de dades (Agència Espanyola de Protecció de Dades – AEPD), especialment quan no haja obtingut resposta satisfactòria en l’exercici dels seus drets. Podeu contactar a través del següent enllace www.agpd.es accedint a la pestanya Canal del Ciutadà.
  • Més informació: Podeu trobar més informació en el Registre de les Activitats de Tractament (enllaç RAT centre). També podeu demanar una còpia del Registre d’Activitats del Tractament a la secretaria del centre.

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS (ANNEX II)

• Identitat del responsable del tractament: Centre.
  • Finalitats del tractament i tractaments afectats: Organització de les activitats extraescolars del centre; gestió econòmica i de facturació; finalitats promocionals; publicació en xarxes socials conforme a les condicions indicades en l’Activitat del Tractament denominada «Activitats extraescolars»  (enllaç RAT centre).
  • Exercici de drets de protecció de dades: Té dret a sol·licitar l’accés a les seues dades personals, la rectificació o supressió d’aquestes, a la limitació del seu tractament o a oposar-se al mateix per mitjà d’un escrit que acredite bastant la seua identitat i que vaja dirigit a CEIP Tomàs de Villarroya, Av. Dr. Tomàs Sala S/N, 46015873@edu.gva.es
  • Reclamació davant l’Agència Espanyola de Protecció de Dades: Les persones interessades tenen la possibilitat de presentar una reclamació davant l’autoritat nacional de control competent en matèria de Protecció de Dades (Agència Espanyola de Protecció de Dades – AEPD), especialment quan no haja obtingut resposta satisfactòria en l’exercici dels seus drets. Pot contactar amb ella a través del següent enllace www.agpd.es accedint a la pestanya «Canal del Ciutadà».
  • Més informació: Pot trobar més informació en el Registre de les Activitats de Tractament (enllaç RAT centre). També pot demanar una còpia del Registre d’Activitats del Tractament en la secretaria del centre.

ANNEX III