INCLUSION FEST

EL dia 3 de desembre es commemora el Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat amb l’objectiu de promoure els drets i benestar de les persones amb diversitat funcional a nivell mundial.

El CEIP Tomàs de Villarroya, com a centre d’esolarització preferent d’alumnat amb necessitats educatives especials derivades de discapacitat motriu i amb una Unitat Específica d’Educació Especial, celebrem aquest dia amb una festa gran per a visibilitzar i participar activament en l’efectiva inclusió de tot el nostre alumnat.

Enguany hem fet la primera edició de l’INCLUSION FEST amb diverses activitats totes elles estupendes: polseres del festival, tallers i fireta de jocs, zumba i balls i les actuacions estelars de la batucada d’alumnat del Centre d’Educació Especial Sebastian Burgos i del grup de Rock Dekubito Prono & The Supinos. A més per a fer-ho més especial si cap, hem vingut tots i totes amb indumentària rockera, hem fet cartells per a animar i s’hem aprés la cançó “por encima y por debajo” del grup Dekubito per a interpretar-la amb ells i ha sigut un moment inoblidable.

Us deixem un vídeo resum de la jornada i algunes imatges.

BATUCADA CEE SEBASTIAN BURGOS
ZUMBA