Dia de les famílies

El 15 de maig es celebra el Dia Internacional de les Famílies. Aquesta data va ser proclamada per l’Assemblea General de les Nacions Unides amb la finalitat de conscienciar a la població sobre el paper que té la família en l’educació i la formació dels fills i les filles des de la primera infància, així com fomentar els llaços familiars i la unió familiar.

En els temps en els quals vivim el model de FAMÍLIA ha anat canviant i evolucionant, però totes elles són úniques i diferents, meravelloses i inclusives. És per aquest motiu que a la nostra escola ho celebràrem el passat 15 de maig. Gaudírem d’una jornada de portes obertes on l’alumnat va poder realitzar, en companyia de les seues famílies, diversos tallers relacionats amb el fil conductor del curs: EL CINEMA.