Järvenpää Spesia

Job Shadowing

Les coordinadores de formació i del Projecte Erasmus, Esther Gilabert i Mª del Puig Nievas, van viatjar a Järvenpää al maig de 2019, i van visitar el centre Vocational College Spesia

Materials i espais de Vocational Collage Spesia

Llocs emblemàtics Helsinky i Järvenpää

"Som María del Puig ( cap d'estudis) i Esther (mestra d'audició i llenguatge), vam anar a Jänverpää ( Finlàndia) al centre Vocational College Spesia a observar i a aprendre del treball que es realitza amb l'alumnat major de 16 anys a nivell pre-laboral i laboral. Allí trobàrem una manera de treballar orientada a millorar les habilitats bàsiques per a la vida diària i per a la vida laboral, segons les capacitats de l'alumnat.
Sens dubte una experiència inoblidable que recomanem a tots els professionals, ja que ens va brindar una gran oportunitat per a conéixer altres maneres de treballar dins de la UE. El centre Specia ens va acollir d'una manera excepcional, i ens vam portar al col·legi una motxilla plena d'aprenentatges
i de recursos per a poder aplicar en el nostre centre i poder continuar millorant eldesenvolupament personal i professional del nostre alumnat."

En aquesta presentació podreu veure tot allò que vam aprendre...