Itàlia

Mobilitats Itàlia

Florència

Bolonya

Les cinc mobilitats desenvolupades a Itàlia han sigut en modalitat de curs de formació:

Al juliol de 2018 van viatjar dues persones a Florència

A l'octubre de 2019 es van desplaçar tres persones a Bolonya.

Curs de Formació

"Art As Therapy: self expression and special needs in art education"

Curs de Formació

"Inclusivament education and special needs, the Italian experience of overcoming students' segregation"

Hola! Som Lucía (mestra de música), Isabel (educadora) i Marta (mestra de pedagogia terapèutica). Des del 6/10/2019 al 12/10/2019 participem en una formació a la ciutat de Bolonya. El curs es deia “Inclusive education and special needs, the Italian experience of overcoming students segregation”.

L'objectiu principal del curs va ser conéixer les estratègies, metodologies i eines per a incloure a tots els estudiants en l'educació i aprendre com funciona l'educació inclusiva a Itàlia. Al seu torn vam tindre l'oportunitat de visitar un centre “Institut tècnic”.

La formació va ser intensa i molt productiva. L'organització al seu torn ens va organitzar visites culturals tant a Florència com en la mateixa ciutat de Bolonya.

Una experiència inoblidable!