QUÈ ESTEM FENT EN DANSA-MOVIMENT I TEATRE?

Com ja sabeu, l’Aula Oberta i el PFCB de Restauració i Bar portem un parell d’anys immersos en el món de la dansa-moviment i el teatre, incloent, aquesta disciplina, com un art indispensable a les nostres aules. Són molts els i les professionals del centre, així com les famílies, que ens pregunteu com va el projecte. Per això, hem volgut fer aquesta entrada a la web, per tal d’informar-vos dels nous avanços.

Alguns alumnes han preparat aquest vídeo, que ara vos compartim, on ens anuncien ja algunes dades. Podem avançar-vos que, aquest curs, estem preparant una obra de teatre que tracta de la importància de ser nosaltres mateixa; però on el públic també es veurà reflectit. Hem aconseguit estrenar-la a un teatre de València i la data escollida és el dijous 30 de maig. Professionals, famílies, amigues, amics… esteu més que convidades i convidats a l’estrena d’aquesta obra que, de moment, està en construcció. Reserveu la data i apunteu-la al vostre calendari!

Fin ara, això és tot. Volem jugar amb el factor sorpresa, hehehe! Només direm que és molta la il·lusió i, també l’esforç, que hi ha darrere. Prompte us avançarem més cosetes… estigueu atentes i atents!