Dia de la dona

DIA DE LA DONA

Hui, 8 de març, Dia Internacional de la Dona, des de l'Aula Oberta hem volgut plantejar una jornada de reflexió entorn a la igualtat.

Aquestes últimes setmanes hem estat analitzant les lletres de les cançons que escoltem i ens hem adonat que, en moltes d'elles, es parla d'amors tòxics, de relacions no sanes, així com d'un tracte masclista cap a la dona. Després d'aquest treball, hem arribat a la conclusió que hauríem de revisar les nostres llistes de cançons i fer-nos una mica més conscients dels missatges que es donen en elles. I així, aprofitant aquesta tasca, hem convidat a calsse a una mestra del nostre col·le, que també és "cantaora", per a fer-li una entrevista; conéixer-la una mica millor per dins i reflexionar sobre aquest tema amb algú de dins del panorama musical. Ella és Noelia Llorens "Titana" i és ja una cantant coneguda en la música tradicional valenciana.

Després d'aquesta meravellosa trobada, hem redactat una adaptació de l'entrevista per a poder compartir-la i, així, que aquest xicotet acte, tinga un impacte en el nostre entorn més pròxim, com és el nostre col·le.  I per a aquells i aquelles que vulgueu escoltar-la, hem afegit un codi qr amb l'entrevista completa i una altre amb una cançó que Noelia ens va regalar per sorpresa.

Molta gent xicoteta, en llocs xicotets, fent coses xicotetes, poden canviar el món.

Gràcies Titana, per la teua proximitat, pel teu amor, pel teu temps, pel teu art i per ajudar amb la teua tasca, des de la música, a crear igualtat.

entrevusta noe canva