Web Familia 2.0

Web Família 2.0

Web Família  és el portal des del qual els pares o els tutors legals podran veure les notes dels seus fills o tutelats, el calendari d'avaluacions i activitats extraescolars, i els missatges que els docents desitgen fer arribar per aquesta via.

Informació per a accedir a Web família

L'adreça d'accés a la Web família és https://familia2.edu.gva.es

Per a tindre accés a aquesta informació, és necessari que el familiar conste en ITACA com a tutor legal de l'alumne o alumna i donar-se d'alta en aquest servei tenint en compte els següents passos.

PASSOS:

1. Descarregar la sol·licitud corresponent o sol·licitar-la en el centre educatiu.
  2. Emplenar i entregar en el centre docent l'imprés de sol·licitud. La sol·licitud d'accés és personal. Cada familiar (pare/mare/tutor/a legal) haurà d'emplenar i signar una sol·licitud de manera individual.
  3. No és necessari renovar la sol·licitud cada any mentre el seu fill/a no canvie d'ensenyament o de centre educatiu.
  4. Si els seus fills assisteixen a diferents centres o simultanegen diferents ensenyaments, haurà de demanar-ho en cadascun d'ells. Amb l'última contrasenya rebuda podrà visualitzar la informació de tots els seus fills/as independentment del centre en el que estiguen matriculats.
  5. Quan el centre complete les dades facilitades, en la fitxa de familiars i li genere la contrasenya, vosté rebrà en el correu electrònic proporcionat en la seua sol·licitud, les instruccions i la contrasenya d'accés.
  6. L'usuari pot ser:
    • 6.1 NIF. Escriga el seu NIF sense espais entre els números i la lletra. Exemple 12345678Z. El sistema autocompleta amb un zero a l'esquerra fins a completar 10 caràcters. NO fa falta que ho pose vosté.
    • 6.2 NIE/Passaport. En aquests casos el sistema no pot completar de manera automàtica donada la varietat de casos, per la qual cosa l'usuari completarà amb zeros a l'esquerra fins a 10 caràcters en cas de Passaport i amb zeros a l'esquerra després de la primera lletra en cas de NIE.
      • Exemple de Passaport: CA12345W l'usuari serà 00CA12345W
      • Exemple de NIE: X1234567L l'usuari serà X01234567L
  7. La contrasenya rebuda diferència entre majúscules i minúscules i es mostra entre cometes en el correu rebut. Quan escriba la contrasenya d'accés no haurà d'incloure les cometes.
  8. Podrà canviar la contrasenya en la seua primera connexió o més endavant.