INFORMACIÓ MENJADOR ESCOLAR

• El preu del menú diari és de 4,25€. L’alumnat beneficiari de beca del 100% no pagarà res i el que gaudeix d’una altra mena d’ajuda de la Conselleria abonarà la part proporcional corresponent segons siga puntuació. Es preveu que demà o passat isquen les llistes amb les puntuacions. Avisarem via Telegram.

• Podran consultar el menú mensual per aquest canal on es detallen els ingredients i al·lergògens de cada plat.

• Cada dia es passarà per les classes a les 9 hores i s’anotarà a l’alumnat que farà ús d’aquest servei. El comensal que no aquest en el col·legi a les 9 i vulga menú i quedar-se al menjador, ha d’avisar entre les 9h i 9.15 h, per correu electrònic, o bé cridant al centre al telèfon 96 171 90 45. Si no s’avisa, NO tindrà menú i per tant, no es podrà quedar al menjador.

• Tots els pagaments del servei es realitzaran mitjançant domiciliació bancària. El rebut mensual es passarà a mes vençut durant la primera setmana del mes i d’aquesta manera, ja no es cobraran els dies que un/a alumne/a ha faltat i han sigut justificats degudament. Per a quedar-se al menjador, haureu d’haver entregat al centre, en secretària, la fulla de menjador emplenada on consignareu el numere de compte. Els esporàdics també ho haureu de fer.
Els que ja tinguem el número de compte i no l’hàgeu canviada, no heu de portar res.

• L’alumnat podrà fer ús del menjador en dies solts que, haureu de comunicar per correu electrònic o telèfon, el dia d’abans o el mateix dia abans de les 9,15 hora. Només per a esporàdics.
A mes vençut passarem la domiciliació dels dies que s’han quedat.

• Si durant el curs hi haguera alguna modificació (comunicació de dies, altes o baixes del servei), s’ha d’avisar per correu electrònic al col·legi. Les modificacions es podran fer fins al dia 20 de cada mes per al mes següent, de no rebre la comunicació s’entendrà que l’alumnat continuarà amb les mateixes condicions del mes en curs (horari i pagament).

• Les faltes de comportament es regiran pel RRI de l’escola.

• Per a poder oferir un bon servei i organització, els números de telèfon de contacte amb les famílies ha d’estar actualitzat.
S’ha de poder localitzar a la família immediatament en el cas de malaltia o accident.
Qualsevol modificació dels mateixos al llarg del curs, ha de ser notificada a la secretaria del centre per correu electrònic.

El correu del centre és :
46014881@edu.gva.es