La història del nostre col·legi, Sant Antoni de la Mar de Cullera, comença un 7 de gener de 1935 quan es va aprovar la construcció dels Grups Escolars del Raval de Sant Agustí i el de Sant Antoni de Cullera.

L’arquitecte d’ambdues construccions va ser el Sr. Jose Pedrós Ortiz.

El govern de la República va concedir a l’Ajuntament la quantitat de 250.000 ptes. per a construir les dos escoles.

A l’any 1936 l’escola estava quasi acabada. Durant la guerra, l’edifici va patir destrosses perquè es van enderrocar parets al seu interior per adaptar-la com a caserna de tropa.

En l’any 1946 i després d’una important reforma, es va entregar en acte oficial el 8 de febrer d’aqueix any. Entre l’any 1959 i 1962 l‘escola va estar tancada. Es va reobrir en 1962 després d’invertir 300.000 ptes. per a la seua adequació.
A partir d’aquesta intervenció el col·legi ha estat en funcionament de manera ininterrompuda fins als nostres dies.

Durant el curs 22-23 l’escola va ser reformada, per tant, ens traslladàrem a aules prefabricades en la plaça Enric Valor. Al curs 23-24 reprenguerem el funcionament.