FIL – FOMENT D’INTERCANVIS LINGÜÍSTICS

El nostre centre, amb les classes de 5é i 6é de Primària, participa al projecte FIL (Foment d’intercanvi lingüístics) junt al CEE Comarcal Enric Valor de Gandia.

Aquest projecte és una iniciativa de la Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació amb la finalitat de realitzar de projectes d’intercanvis escolars que programen i realitzen activitats d’ús real del valencià que afavorisquen en l’alumnat la competència comunicativa i el foment d’actituds positives cap a la llengua pròpia.

En aquesta pàgina anirem penjant les activitats relacionades amb el projecte.

• PRESENTACIÓ 6É DE PRIMÀRIA
    Dins del projecte FIL, i per començar a establir relacions amb els nostres companys i companyes del CEE Enric Valor de Gandia, la classe de 6é de Primària ha fet un vídeo … Llegir més
  • PRESENTACIÓ 5É DE PRIMÀRIA
    Amb motiu de la nostra visita al CEE Comarcal Enric Valor de Gandia, ens presentem amb moltes ganes de conéixer a noves companyes i companys.