AIXÍ VA SER EL NOSTRE FINAL DE CURS 25-26

Després d’un curs dur, aplega el final i com no, com sempre passa en aquest col.legi, l’hem tancat amb un nivell TOP.

A continuació ho podreu gaudir, com ho hem fet la Comunitat Educativa del CEIP SANT ANTONI DE LA MAR.

Acomiadem a la docent que ha estat la directora durant 4 cursos i, donem la benvinguda a la persona que dirigirà l’escola a partir de l’1 de setembre, que no podria ser altra que RAQUEL LOECHES, docent i membre de l’equip directiu fins ara i, que coneix el centre com la que més.

Enhorabona per la teua nova etapa RAQUEL!!!!!

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies