Enguany, el Teatre d’infantil i de Primària que teníem previst a l’Auditori s’han posposat per a més endavant, a causa de l’alta incidència acumulada en la Marina Alta i en l’àmbit local i dels nombrosos casos positius en l’escola, alguns a l’espera de confirmar per part de Salut Pública.

Tot i això, hem pogut gaudir de la festa amb les nadales d’Infantil i les nadales de Primària que s'han realitzat en els respectius edificis, a l’exterior:

L’alumnat d’Infantil va interpretar les nadales el dimarts 21. L'últim dia, el dimecres 22, en Les Marjals van rebre la visita de l'Herald reial, mentre que en l'edifici Sanchis Guarner, l'alumnat de Primària van interpretar les nadales en el sector de les grades, on va vindre la Gironera a repartir els regals de l’AMPA a mesura que vagen acabant les actuacions i a gaudir de l'espectacle. Després va haver-hi coca per a tot l’alumnat i l’AMPA els va obsequiar amb una xocolatada.

BON NADAL A TOTS I A TOTES !!

20211222_095235
20211222_095955