L’escola Sanchis Guarner d’Ondara guardonada amb tres premis europeus eTwinning.

El CEIP Sanchis Guarner ha estat premiada amb el Segell de Qualitat europeu en tres projectes en la prestigiosa plataforma de idiomes eTwinning. Els projectes eTwinning guardonats han estat:

• Meet Europe and learn Languages! European Day of Languages, desenvolupat per la mestra d’anglés Rosa Ana Marí. Amb aquest projecte l’alumnat ha practicat anglés de manera innovadora compartint, amb escoles de 43 països membres, cançons i jocs educatius en línia, fen ús de les plataformes educatives de la web 2.0.
  • English with Games, Projecte desenvolupat per la mestra d’anglés Maria Dolores Monzó i compartit amb escoles de Jordània, Polònia i Turquia, que té com a principal objectiu la creació y la utilització de jocs didàctics per a aprendre anglés de manera lúdica divertida fent ús dels dispositius electrònics.
  • Industry 4.0 Time, Robotic Coding. Desenvolupat per Raül Lara, és un projecte d’intercanvi d’experiències tecnològiques per a desenvolupar el pensament computacional de l’alumnat fent ús de la programació per blocs i la robòtica educativa. Un treball de cooperació amb Turquia, França, Itàlia, Romania i Portugal.

ETwinning forma part d’Erasmus+ i és un programa educatiu de la Unió Europea que té com a principal objectiu l’intercanvi de projectes i activitats entre diferents escoles europees de manera online a través de les tecnologies i fent ús d’aquestes, impulsant i potenciant el treball participatiu i de col·laboració entre el professorat i l’alumnat dels diferents països membres. Amb la webcam i les pantalles interactives, les classes de les escoles europees estem en unides virtualment per a treballar de manera cooperativa.

En la pàgina web oficial de l’escola teniu tota la informació sobre els projectes. Clic ací.

Europe English with games
Europe Meet Europe