L’objectiu d’aquestes jornades de dos dies era conscienciar i ajudar a previndre el ciberassetjament, fomentant un bon ús d’internet. Al matí va tindre lloc un taller amb l’alumnat del CEIP La Muixara i del CEIP San Rafael de La Nucia. Va estar com a ponent dels 180 alumnes, Raül Lara, director i coordinador del projecte del centre qui va exposar a l’alumnat els riscos i perills d’Internet i les xarxes socials i com podem fer front al ciberassetjament i al mal ús que es fa de les tecnologies aplicant els conceptes bàsics del projecte del nostre centre.

Per la vesprada va tindre lloc la ponència, dirigida a docents, policies i personal interessat en aquesta temàtica, on es va explicar els aspectes més rellevants del nostre projecte i com aplicar-lo a altres centres.

IMG-20231210-WA0003
IMG-20231210-WA0013