Dia 22 – Dia sense cotxes.

El 22 de setembre és va celebrar el Dia sense Cotxes, emmarcat dins la Setmana Europea de la Mobilitat, una iniciativa que vol sensibilitzar la ciutadania de la necessitat de reduir l’ús del vehicle privat i promoure desplaçaments sostenibles per millorar la qualitat de l’aire, recuperar l’espai públic i promoure la seguretat viària.

El CEIP Sanchis Guarner d'Ondara, al igual que tots els centres educatius d'Ondara i amb la col.laboració de l'Ajuntament d'Ondara es suma a aquesta iniciativa per reivindicar els mitjans de transport sostenibles: anar a peu, bici, patinet, … conscienciar i sensibilitzar la ciutadania dels beneficis que comporta la mobilitat segura, saludable i sostenible,donant visibilitat als usos alternatius de l’espai que habitualment ocupen els vehicles.

Es van proposar a l’alumnat activitats diverses al carrer principal del centre amb la finalitat d’ocupar i recuperar, per unes hores, un espai públic per al gaudi de l'alumnat. Aquestes activitats es van poder realitzar al romandre tancat l’accés al trànsit.

IMG-20230923-WA0009
IMG-20230923-WA0006