Dos anys després tornem a celebrar Carnestoltes a l’escola. Dins de les mesures sanitàries pertinents, s’ha pogut desenvolupar amb la màxima normalitat el dia de Carnestoltes.

Durant la setmana es van dur a terme les tres consignes del rei Carnestoltes: dimarts tots havíem de dur alguna cosa al coll, el dimecres una peça de roba a l’inrevés i el dijous una disfressa lliure.

La temàtica d’enguany és “Els Contes Clàssics”, amb la que unifiquem com és costum el Carnestoltes amb el Festival de fi de curs.

En Infantil, l’alumnat de 3 anys representava al conte “Pinotxo”, el de 4 anys de “Blancaneus i els set nans” i el de 5 anys “El llibre de la selva”. Respecte a Primària, l’alumnat de primer anava del “Mag d’Oz”,   el de segon d’“Alícia en el País de les Meravelles”, el de tercer de “Tirant lo Blanch”, els de quart de “Harry Potter”, els de cinqué de ¨L’Odissea” i els de sisé de “L’Illa del tresor”.

Abans del pati hem pogut gaudir de Teatre “Ser mutante” de l’empresa Circolio organitzat per l’AMPA.

Després del pati, hem realitzat la cercavila pel poble eixint dels dos edificis d’Infantil i Primària. L’encontre de les dues cercaviles ha tingut lloc en la “Plaça 9 d’octubre”, finalitzant en l’edifici Sanchis Guarner i l’edifici Marjals respectivament.

Agraïm la col·laboració de totes les famílies en l’elaboració de les disfresses de l’alumnat, a l’AMPA per l’organització i subvenció del Teatre, a la Regidoria de Cultura i la d’Educació per proporcionar-nos els dos carros amb megafonia, i a la Policia Local pel seu acompanyament.

circolioo
20220224_100244