IMOU-TE

El CEIP Sanchis Guarner participa en el programa IMOU-TE De la Conselleria d'Educació en la qual es realitzen mobilitats de professorat amb l'objectiu de realitzar intercanvis d'experiències innovadores educatives entre centres escolars de la Comunitat Valenciana, mitjançant l'observació.

És centre amfitrió d'altres centres educatius de la Comunitat Valenciana. Aportant diverses experiències educatives que emprem en el col·legi com són el projecte de ciberconvivència i mediació escolar "#Stop Ciberbullying: bon ús de les TIC i d'internet", i els projectes de programació i robòtica del nostre centre com "Let's Play: creació de videojocs educatius i didàctics com a situacions d'aprenentatge", a més de mostrar altres projectes d'Innovació desenvolupats en el col·le.

Hem acollit a més de 14 centres i  a més de 50 docents que han visionat i se'ls ha explicat les diverses metodologies que s'estan aplicant en el col·le. A més, diversos equips directius s'han interessat per conéixer la gestió de la direcció del centre, les metodologies i organització del CEIP Sanchis Guarner.

Una experiència molt enriquidora tant per als centres observadors, com per a nosaltres com a centre amfitrió, la fi del qual és estar en continu aprenentatge i millorar l'educació .

CURS 2023-24

Hem gaudit en el CEIP Sanchis Guarner d'Ondara del programa d'intercanvi d'experiències educatives IMOU-TE, presentant el nostre Projecte d'Investigació i Innovació Educativa #Stop Ciberbullying: Bon ús de les TIC i Internet. Ens han visitat el CEIP Graüll (Xàbia), el CEIP La Muixara (La Nucia), el CEIP Mestre Gaspar (Benidorm), i l'IES Marcos Zaragoza (La Vila Joiosa).

20240517_124820

CURS 2022-23

En el CEIP Sanchis Guarner d'Ondara hem presentat i compartit amb altres centres, dins del programa d'intercanvi d'experiències educatives IMOU-TE, el nostre Projecte d'Investigació i Innovació Educativa #Stop Ciberbullying: Bon ús de les TIC i Internet. Ens han visitat el CEIP Carolina Sala (Pego), el CEIP Ambra (Pego), el CEIP Maria Asunta (Castalla), el CEIP Rosalia Bondia (Pego) i el CEIP San Antoni (Pego).

20230retoc
Logo imoute